Аз няма да споря повече, но никой според мен не прави това само за да бъде добър към пациента си, и то без печалба, и най вече доктор.
Ами ... аз го правя. Съжалявам, че така развалям лошия имидж на българския лекар.
Ниа, понякога проблемът е по-сложен. Ще ти разкажа последно какво ми се случи. Умишлено не го разказвах, защото е негативен опит, а аз искам на сайта да има повече позитивни неща. Моя позната по време на стимулация ми се обади, че не може да си намери 2 ампули оргалутран. Тя живее в малък провинциален град, далече от София, пътувала до Пловдив, но няколко аптеки й отказали. Реших да й помогна, отидох в една от най-големите пловдивски аптеки (верига от аптеки) 3 дни преди крайния срок, говорих с управителката, обясних колко е важно да се доставят навреме. Тя обеща да ми ги достави. Оставих капаро. Остави всички възможни телефони за връзка, като помолих и при най-малък проблем да ми се обадят. На следващия ден отново отидох да проверя и отново ме увериха, че всичко е наред. Въпреки това накарах и моята позната да им се обади и да ги попита. И нея също така са я уверили, че ще има доставка. В деня преди приложението на оргалутрана отново говорих с аптеката. И няколко часа преди времето за поставяне, след като никой от аптеката не се свърза нито с мен, нито с нея, се обадих да проверя как стоят нещата. Отговориха ми - ами не можем да ги доставим, от склада ги отказват, ние какво да направим. И ми затвориха телефона. Позвъних в склада - никой не е направил поръчката. Е познай сега за няколко часа как се доставят тези ампули, с колко телефонни разговори, с колко връзки, пътуване с колата и т.н.
Мога още много да говоря против тази аптека - как коментират неграмотно рецептите, как се опитват да променят назначението на лекаря, как не знаят какви са възможните антибиотични комбинации и говорят на пацинента, че при това лечение ще умре и т.н., и т.н.
Та понякога, макар да осъзнавам, че нямам право, аз също купувам и препродавам лекарства на пациентите си. Това е.