Текстът е готин, макар с някои точки да не съм напълно съгласна...
Първо, българският език е много сложен като строеж и труден за изучаване граматически..Но в крайна сметка, нещата са такива, каквито са, няма как да бъдат променени. Освен да почне да се говори на децата, нещо от сорта на " И малко преди да извади подлога от дупката, зайчето байчето се огледа и видя Кума Лиса, която глаголстваше с Кумчо Вълчо..."По-лесно ли ще е запомнянето? Друг е въпроса, че наистина е крайно неуместно да се зазубрят готови клишета. Надали заради това точно повечето деца са неграмотни, мен пО ме влече да теорията, че 70% от тях не са виждали книга през живота си или са прочели в краен случай 1-2. Висенето пред РС-та е доста по-вероятно...
В точката с историята, повечето не знаят кой е Стефан Стамболов, Агесилай ще знаят...айде нема нужда.
В точката с биологията, тия неща с клетъчните и аз съм ги учила, а даже и си спомням нещо. Това се нарича еволюция, строеж на биологичните видове и надали заради детето на авторката могат да се променят нещата. Как ще разбереш устройството на сложните видове, ако не познаваш този на по-простите?
Наистина има доста "сух матрЯл" и ненужна информация, с която се пълнят главите на децата, но това не е от вчера или от оня ден...И аз съм се питала за чий ше мий тая виШа математика у живота, ама все на някой сигурно е помогнала...
За калинките и прочие размишления, сега разбрах, що не съм станала депутат...Щото съм учила.