е повече от това къде:
чрез рандомизирано проучване на човеко-потока в продължение на 10 години (произволно избран период за благозвучие) беше потвърдена изследователската хипотеза, че пътят софия-боби е с около 1/3 (при допустима грешка от 0.250 км) по-кратък от пътя софия-елена. това задоволява изискванията за статистически значима разлика, надеждно и валидност на изследването.
изводът е, че тъй като пътят софия-елена е по-кратък това ще окуражи повече хора от таргет групата да пътуват и по този начин ще увеличи участието на таргет групата в мероприятата планирани за нея (а именно, парти, експеримент с активна дискриминация на не-пушачите, декоративно-артистични дейности по типа "дай да те гримирам", обучителни дейности по типа "спешни мерки за прикриване последствията от майчинстването при жени в детеродна възраст (козметика, грим и бяло вино като първи стъпки в помощта на майките), събития, тясно свързани със суб-културата на таргет групата - бой между съфорумки или включен експеримент за влиянието на количеството изпит алкохол върху кохерентността и съгласието в групата (работно заглавие "що да пишем кат можем да пийнем")
от проучената литература е известно, че по-пълното участие на таргет групата е винаги белег за добър дизайн и надежден предиктор за устойчивостта на резултатите.
още данни са нужни за уточняване на най-добрите възможни методи за провеждане на подобни изследвания за в бъдеще, но ние вярваме, че това е важна първа крачка в тази посока и се надяваме не само резултатите, но и информацията, събрана в самият процес на дизайн и изпълнение да допринесат за по-доброто разбиране на материята.