В нашата детска градина учат по едни като учебни тетрадки на които листите се откачат, така каквото правят през деня, вечер изнасят листите и ги дават на родителите. Така виждам, какво е правила и как се е справила. Също ако правят нещо с пластелин или рисуват изнасят нещата за да ги видим, а рисунките си ги събирам у дома в папка. На открит урок не са ни викали, а миналата година за съжаление пропуснахме тържеството за края на учебната година, но пък на това по английски, всяко от децата казваше по нещо и всички пееха, така всички можеха да покажат какво са научили.
Ани, зависи си от детето дали му е интересно и дали е разбрало условието. На Ели съм и взела една книжка със различни "задачи" за деца от 3 до 5 години, ами с някой се справя завидно лесно, но други са и трудни да ги схване, пак има неща от типа кое е излишно, кое с кое е логично да се свърже и разни от сорта. А и зависи на каква вълна е, уж и се занимава със задачите, хем я виждам, че се отнася на някъде и не внимава като и чета условието и после ми отговаря наизуст.