цветенце, това е толкова далеч от психологията, колкото лампата като диагностичен критерии в педиатрията. да е живо и здраво детето, пък някой ден и видните "-изи" ще се сетят, че всъщност най-много се учи чрез опита - чрез играта, преживяването, общуването. проблемът за образованието ми е много наболял. на нас ни казаха, преди 4 месеца, че сме закъсняли (дъщеря ми прави една година след два дни) да избираме училище. при нас дилемата е частно или държавно - ужасно е скъпо, според мен неморално, но пък в частните училища има неща, които са твърде важни - музика, театър, изкуства, говорене, творене, не е само образователните предмети, спорт. ще го мислим, но трудно човек взима такова решение, изглежда много съдбовно.
пп джам, а горките англичанчета на 3.5 тръгват, но наистина от 5 е задължително
между другото има изследвания, че колкото по-късно тръгват на училище, толкова по-добри академични постижения имат децата.