0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Re: Проблем с отварянето на календара
« Отговор #60 -: Април 03, 2015, 13:18:49 pm »
Привет,

Според мен проблемът е, че използваш кирилски символи за потребителско име. По време на регистрация изрично се предупреждава да се използват само латински символи.

Успех


Да,кирилица са,благодаря за помощта,ще направя нова регистрация с латиница за потрбителско име.



Re: Проблем с отварянето на календара
« Отговор #61 -: Април 03, 2015, 15:25:41 pm »
Смених латински букви потрбителското си име,но нещата не са се променили.И това не е проблема явно :balk_144:



*
Re: Проблем с отварянето на календара
« Отговор #62 -: Април 03, 2015, 15:40:09 pm »
Как е потребителското име с латинските букви? Това от лентичката в подписа ти още е с кирилски...



   La vita è bella
Re: Проблем с отварянето на календара
« Отговор #63 -: Юли 06, 2016, 20:00:44 pm »
Здравейте, не мога да отворя овулационния календар. Ако някой може да ми помогне, моля да пише. Там си водя графиките отдавна, а сега ми е много необходим. Благодаря Ви!
*
Re: Проблем с отварянето на календара
« Отговор #64 -: Юли 06, 2016, 22:09:59 pm »
Аз също имам проблем: нямам достъп до календара. Изписва ми грешка 503:

Service Unavailable

The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

Apache/2.4.7 (Ubuntu) Server at calendar.zachatie.org Port 80

Ндявам се скоро да има достъп !?


*
Re: Проблем с отварянето на календара
« Отговор #65 -: Юли 07, 2016, 22:33:30 pm »
Календарът вече работи



   La vita è bella
*
Re: Проблем с отварянето на календара
« Отговор #66 -: Юли 08, 2016, 09:13:27 am »
Оказа се че съм забравил да махна един инсталационен пакет, който е в конфликт със софтуера задвижващ календара.
Бях махнал част от конфигурациите му, но това даде подвеждащ резултат.
След автоматичен ъпдейт на пакетите (което се случва веднъж дневно) конфигурациите на конфликтния пакет са били възстановени и той пак е счупил календара.
Деинсталирах пакета и за в бъдеще подобни проблеми не би трябвало да има.
Извинявам се за неудобството.

Поздрави
Re: Проблем с отварянето на календара
« Отговор #67 -: Август 04, 2016, 18:21:24 pm »
Здравейте и аз имам проблем с календара. Когато отбележа нещо в календара ми излиза грешка null и бутон да се върна обратно, а графиките изобщо не мога да ги отворя. Отварям календара с Mozilla Firefox или с Google Chrome. Помогнете ми да си оправя проблема.
*
Re: Проблем с отварянето на календара
« Отговор #68 -: Август 09, 2016, 12:20:28 pm »
Здравейте и аз имам проблем с календара. Когато отбележа нещо в календара ми излиза грешка null и бутон да се върна обратно, а графиките изобщо не мога да ги отворя. Отварям календара с Mozilla Firefox или с Google Chrome. Помогнете ми да си оправя проблема.
Здравей,
прати ми на лични кой е акаунта ти в календара. Паролата не я пращай!

Поздрави
Re: Проблем с отварянето на календара
« Отговор #69 -: Септември 03, 2016, 23:16:14 pm »
Здравейте,
Няколко месеца не съм въвеждала данни в календара докато бях бременна и  сега виждам, че всички графики от последните години са изчезнали?
*
Re: Проблем с отварянето на календара
« Отговор #70 -: Септември 08, 2016, 14:38:20 pm »
Здравей,
върни се в календара (назад в годините) и виж дали данните ти са там. Ако ги няма - значи това не е правилния акаунт.
Някои хора имат по 2 акаунта и забравят в кой са вкарвали данни. Общо взето всички оплаквания за липсващи данни стигат до момента в който им казвам кой е втория им акаунт :-).

Ако данните са там, значи трябва да вкараш 1-2 дни с кървене в промеждутъка докато не си попълвала данни. Логиката на календара разчита че за всеки около 700 дни (почти 2 години) ще има поне един ден с кървене. Сложи на всеки 5-6 месеца по един кървящ ден за периода в който не си го попълвала, след което графиките ще се появят. Ако не се появят ми пиши на лични - да прегледам защо.

Поздрави
Re: Проблем с отварянето на календара
« Отговор #71 -: Септември 16, 2016, 17:46:46 pm »
Благодаря,
наистина се оказа, че преди години  съм имала друг акаунт и в мейла съм намерила паролата за него. Вече всичко е наред.
Поздрави!
*
Re: Проблем с отварянето на календара
« Отговор #72 -: Ноември 28, 2017, 18:15:08 pm »
Вчера една позната ми писа, че има проблем с календара, дава и грешка като се опитва да влезе.Да и кажа директно на Добри ли да пише?

*
Re: Проблем с отварянето на календара
« Отговор #73 -: Февруари 26, 2018, 01:51:00 am »
Здравейте!
Имам проблем с календара.
Преди 2-3 дни нанесах информация в календара, след което натиснах на бутона за лични графики и изненадаааа - само 1 графика от 2011г. нищо друго. Цялата информация липсва.
Има ли начин да бъде възстановена?
Много неприятно, че от както ползвам календара не записвам на друго място.
Днес ми прави впечатление, също че някои от даните ми са попроменени.
Не знам има ли връзка със случая, но седмица по-рано трябваше да ресетна устройството на което ползвах календара и после бях забравила паролата, но използвах е-мейла, за да я възстановя. Сега използвам календара на друго устройство. Със сигурност при влизането ми в календара от новото устройство информацията я имаше, както я имаше и преди 2-3 дни до момента с натискането на бутона лични графики.
Помощ! Трябва ми инфото 😣😭