0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Необходимост от изследвания
« -: Ноември 15, 2010, 17:23:42 pm »
Здравейте на всички :D.Аз съм от начинаещите във форума! :wink:
Бих искала до попитам какви изследвания са необходими за да се разбере дали има проблем за забременяване,в смисъл ,че отидох на лекар и се започна:цитонамазка и среда-5,90 лв.,хламидия- 18 лв.,някакво с 3 букви които не запомних-18 лв.,спермограма-50 лв.,цветна снимка-150 лв,3х2,40 такси = 249,10 за 3 прегледа!И малко съм притеснена в смисъл,че майната им на парите ама дали наистина вс това е необходимо?
*
Re: Необходимост от изследвания
« Отговор #1 -: Ноември 15, 2010, 17:28:46 pm »
sismondi, отговори на въпросите ти и полезна информация има в библиотеката на Зачатие.

Ако бебето се забави:
http://www.zachatie.org/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=175&Itemid=13

Изследвания: http://www.zachatie.org/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=176&Itemid=42

В някои от текущите теми в опити за забременяване можеш да питаш за цените на конкретни изследвания в конкретни клиники.

Спермограмата задължително трябва да се направи с специализирана клиника по стерилитет. Резултатите от обикновена лаборатория рядко са достоверни.
Re: Необходимост от изследвания
« Отговор #2 -: Ноември 15, 2010, 19:45:48 pm »
мерси за информацията :flower:
аз хода в клиника в Шумен
*

    evro

  • *****
  • 5167
  • Мъдростта се побира в две думи Търпение и Надежда!

Те осмислят живота ни!

Ако опитът ми е от ползва поне за един човек - това е смисъла на присъствието ми (отново и понякога) evro_angelova@yahoo.com
Re: Необходимост от изследвания
« Отговор #4 -: Ноември 17, 2010, 14:09:55 pm »
Ок,ама на мен ми взеха пари за цитонамазката и хламидията въпреки че са с червено в списъка.клиниката е в Шумен и уж съм с направление от личния.
*

    jam

  • Piu nessuno mi portera nel Sud.
  • *
  • 14924
Re: Необходимост от изследвания
« Отговор #5 -: Ноември 17, 2010, 14:16:16 pm »