0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

*
Добър педиатър в Бургас
« -: Октомври 11, 2008, 15:50:49 pm »
Пускам тази тема, защото се виждам в чудо от педиатрите, като цяло в града ни и ще се радвам, на отзиви за кадърни такива. Искам да отбележите наблюдението ви откомпетентността им, но не от контролни прегледи.
В момента държавен педиатър е д-р Янева от ДКЦ2 - добра душа и прави това, което й кажа, но всъщност не аз съм лекаря...
Частен за момента е д-р Димитрова - малко е пестилива на думи и почти винаги ни е поставяла грешни диагнози, съответно лечение.
Консултации правя и с д-р Томова - мнението ми е същото като вторият педиатър.
Който не разбира мълчанието ви, няма да разбере и думите ви.
Ако съдбата е спряла да ви се усмихва, опитайте се да я разсмеете!

*
Re: Добър педиатър в Бургас
« Отговор #1 -: Октомври 11, 2008, 18:33:25 pm »
Перденце,това направо си е задача с повишена трудност! От Димитрова изобщо не съм доволна!Чувам много добри отзиви за Праматаровал. Втората и специлност е гастроентерология.Мисля, че ако проблема ви е свързан би могла да помогне.Това от мнения на близки майки,не мой наблюдения.
*
Re: Добър педиатър в Бургас
« Отговор #2 -: Октомври 11, 2008, 21:53:52 pm »
Рита би ли могла да бъдеш така добра и дадеш актуални координати. Знам за втората й специалност. Тя си смени телефона и кабинета, та нямам връзка с нея, мислила съм да я проверя.
Който не разбира мълчанието ви, няма да разбере и думите ви.
Ако съдбата е спряла да ви се усмихва, опитайте се да я разсмеете!

*
Re: Добър педиатър в Бургас
« Отговор #3 -: Октомври 12, 2008, 14:03:17 pm »
Извинявай, че ти отговарям с такова закъснение!За съжаление точни координати не мога да дам! По обясненията разбрах, че кабиета е на Калоян, между фердинандова и Иван Вазов,от страната на Краснодар. /като минеш моста, че отсам/
В нета няма ли адрес?Евентуално като отидеш до там да има бележка къде се е преместила.